Senatory Poll
Pier Goodmann
PARTY SECRETERY
[totalpoll id="1868"]
Vote Now

Στα δύσβατα μονοπάτια του δήμου ΒΒΒ (της Ι. Δόγκα) - 2/12/2023

Όλα αναμενόμενα… | Σχεδόν αναμενόμενο… | Οδική ασφάλεια | Να μειωθούν στο μηδέν! | Πού και πώς θα φύγουν τα όμβρια; | Ελιές: Κάν’ το όπως η Γλυφάδα! | Η εμπεριστατωμένη άποψη του μηχανικού! | Ο Αστέρας και τα “παρατράγουδα”

Αγαπητοί αναγνώστες, επιταχύνουμε προς την έλευση του νέου χρόνου, τα προβλήματα όμως, μας ξεπερνούν και δεν τα ξεπερνούμε…
Μπαράζ, εν τω μεταξύ, συνεδριάσεων ΔΣ σημειώθηκε στις 28/11 εκ των οποίων, η 1η ήταν ειδική και αφορούσε τα αποτελέσματα/προέλεγχο ισολογισμού του 2020.

Ολα αναμενόμενα…

Για το θέμα, ως είχε συζητηθεί στην οικ.επ. που “εισηγείται” προς το ΔΣ – επομένως οι παρατηρήσεις μας και οι λόγοι καταψήφισης θα έπρεπε να μεταφέρονται ομοίως, λέμε τώρα – διατυπώσαμε τα κενά που διαπιστώσαμε και καταψηφίσαμε καθώς, δεν συμφωνούμε με τα λογιστικά “τερτίπια” κυρίως δε, διαφωνούμε με τα πολιτικής υφής θέματα, ως ήταν το δάνειο του 1 εκατ. από την Eurobank για την απόκτηση της πρώην βίλλας Κατσουλάκου στη Βάρκιζα και νυν πάρκιγκ!

Σχεδόν αναμενόμενο…

Η 2η συνεδρίαση ήταν προγραμματισμένη ν’αρχίσει στις 6 το απόγευμα και ήταν μικτή, δια ζώσης/τηλεδιάσκεψη. Η 1η όμως συνεδρίαση τελείωσε αρκετά νωρίτερα, αναπάντεχο;! Ετσι λοιπόν, αποφάσισε ο δήμαρχος ρωτώντας ουσιαστικά τον εαυτό του και αποφασίζοντας, κατά την γνώμη μας παράτυπα, να ξεκινήσει την μικτή συνεδρίαση 20′ λεπτά πιο πριν από την καθορισμένη ώρα, κατά το Γιάννης κερνά και Γιάννης πίνει… Γιατί; Μήπως ήθελε ν’αποφύγει προ ημερησίας ερωτήσεις-τοποθετήσεις;

Πάντως, δεν κατάφερε να γλυτώσει από τις ερωτήσεις-τοποθετήσεις του αρχηγού μας, Δ.Δαβάκη, ο οποίος έθεσε τα εξής:

 Το τραγικό δυστύχημα που σημειώθηκε στην παραλιακή λεωφόρο λίγο πριν την Βάρκιζα (μάλιστα, είχε μόλις προσέλθει από την κηδεία του νεαρού κοριτσιού, που ήταν στενή συγγενής, προσφιλούς του προσώπου) και τα επείγοντα μέτρα για τα οποία, ο δήμος οφείλει να προστρέξει στην περιφέρεια/αρμόδια υπουργεία προκειμένου να ληφθούν άμεσα και μάλιστα, όχι μόνο προστασίας αλλά και πρόληψης… πόσα ακόμη θύματα πρέπει να θρηνήσουμε…

Η απάντηση και πάλι, καθ’όλα αναμενόμενη. Ο δήμαρχος υποστήριξε ότι, όσα μέτρα και να πάρουμε αυτό που παίζει το σημαντικότερο ρόλο είναι η οδηγική συμπεριφορά.

Να μειωθούν στο μηδέν!

Δεν αντιλέγει κανείς σε αυτό αλλά εμείς μιλάμε για τα μέτρα και μάλιστα πρόληψης που οφείλουμε τουλάχιστον, να προτείνουμε:

ενδιάμεση μπάρα προστασίας ίσως, ανασχετήρες ταχύτητας μήπως ή οτιδήποτε και πιο σύγχρονο τεχνολογικά θα μπορούσε να προλάβει… Από την στιγμή που διαπιστώνεται σε συγκεκριμένο σημείο επανάληψη δυστυχημάτων σημαίνει, ότι το σημείο χρήζει ιδιαίτερης μέριμνας και δεν επιδέχεται περαιτέρω καθυστέρησης η επίλυση του προβλήματος.

Καλό θα ήταν λοιπόν, η δημοτική αρχή να επιδείξει τη δέουσα προσοχή και να μην αναλώνεται μόνο στα μεγαλεπίβολα, αχρείαστα και επιζήμια ενίοτε, για τα οποία όμως και αντιθέτως, επιδεικνύει μεγάλη σπουδή στην ουσία δε, τίθεται στον αντίποδα των πραγματικών συμφερόντων μας.

Πού και πώς θα φύγουν τα όμβρια;

Ο Δ. Δαβάκης κατέδειξε το επικίνδυνο του περιτοιχισμού της Β’ πλαζ Βούλας καθώς, η εφαπτόμενη της πολύ χαμηλής μάντρας λαμαρίνα, προκειμένου για τις επικείμενες εργασίες εντός πλαζ, δεν επιτρέπει τη διαφυγή των ομβρίων προς τη φυσιολογική πορεία, προς τη θάλασσα.

Έχουμε στο παρελθόν υποστεί μεγάλες ζημιές εξαιτίας της χαμηλής μάντρας της πλαζ, σκεφτείτε τώρα με τη λαμαρίνα από πάνω…

Παραδέχθηκε ότι μπορεί να είναι πρόβλημα και είπε, ο δήμαρχος, ότι θα γίνουν οπές ανά διαστήματα στο αμέσως προσεχές διάστημα, θα το δούμε κι αυτό…

Ελιές: Κάν’ το όπως η Γλυφάδα!

Ο επικεφαλής μας έθεσε υπόψιν το επιτυχές πρόγραμμα του όμορου δήμου σχετικά με την συγκομιδή των ελαιοκάρπων, μετράει ήδη 10 χρόνια, το ανάλογο που θα μπορούσε να γίνει στην περιοχή μας και με πολλαπλά οφέλη κυρίως όμως, την συμβολή στο κοινωνικό παντοπωλείο με την παραγωγή ελαιολάδου τώρα που η τιμή του εκτοξεύθηκε. Πρόσθεσε ότι πρέπει να γίνει, όπως και να’χει, καταγραφή όλων των ελαιόδεντρων.

Παρ’ όλο που παραδέχτηκε ο δήμαρχος την αξία του ελαιολάδου και την ύπαρξη του κατάλληλου εξοπλισμού, αφού στο παρελθόν ’15, ’16, ’17 είχε αγοραστεί, εντούτοις θεωρεί ότι η παραχθείσα ποσότητα δεν αξίζει τον κόπο. Παραδεχόμενος επίσης, ότι τα δέντρα είναι απεριποίητα, παρήγαγαν ωστόσο, 200 κιλά (μόνο, είπε)… πού να’ταν φροντισμένα δηλαδή…

Καταρχάς, τα 200 κιλά συμφώνως με τη διαμορφωμένη κατάσταση είναι αρκετά. Επειτα, αφού υπάρχει(;) ο εξοπλισμός γιατί να μην παραχωρηθεί σε εθελοντές για να κάνουν αυτή τη δουλειά και ό,τι μαζέψουν; Εν ανάγκη, βρε αδερφέ, ας οδεύουν οι ποσότητες στον όμορο δήμο, μιας και εμείς “απαξιώνουμε” – εξάλλου, δεν θα λερώνονται τα πεζοδρόμια από τους πατημένους καρπούς – ας συμμετάσχουμε λοιπόν, στη δική τους συγκομιδή. Οι καιροί έχουν αλλάξει κ.δήμαρχε, η λελογισμένη χρήση είναι επιβεβλημένη!

Η εμπεριστατωμένη άποψη του μηχανικού!

Ο κ. Πέτροβιτς, ο οποίος πάντα κάνει εύστοχες παρατηρήσεις και του οποίου οι παρεμβάσεις θα έπρεπε να εισακούγονται (αλλά δεν συμβαίνει, δυστυχώς…) επεσήμανε λάθη, όπως:

  • Για να τοποθετηθούν ενεργειακής απόδοσης φωτιστικά στους τσιμεντένιους ιστούς, θα πρέπει να υπάρξει πριν, στατική επάρκεια, άλλως, επαφιέμεθα στο “φιλότιμο του μπετόν”
  • Στο τεχνικό πρόγραμμα διαπίστωσε ανακολουθία στα ποσά σε σχέση με το μέγεθος των έργων.
  • Παρατήρησε αστοχία μελέτης στον τρόπο εκπόνησης των εργασιών στο αλσύλλιο της Β. Παύλου αφού, στρώνεται χλοοτάπητας και στη συνέχεια αφαιρείται για να μπουν τσιμεντόπλακες… Σχολιάζουμε: Η γνωστή μέθοδος ράβε-ξήλωνε…

Η δημοτική αρχή πάντως, δεν παρήχε επαρκείς εξηγήσεις για κάποια από τις παρατηρήσεις του.

Ο Αστέρας και τα “παρατράγουδα”

Το σημαντικότερο θέμα αυτής της συνεδρίασης ήταν, ως ευνόητο, το τούνελ του Αστέρα και τα “παρατράγουδα”.

Πιο συγκεκριμένα, τα 3 σχετικά και αλληλένδετα θέματα είχαν ως εξής:

  1. Έγκριση της διάνοιξης υπόγειας διάβασης πεζών – εννοείται και για τα αυτοκίνητα του Αστέρα! – επί της οδού Απόλλωνος, για τη σύνδεση της “Μαρίνας Βουλιαγμένης” με τις παρακείμενες Τουριστικές Εγκαταστάσεις του Αστέρα Βουλιαγμένης.
  2. Έγκριση της μελέτης ανάπλασης και ανάδειξης του Λαιμού Βουλιαγμένης, εκτός των περιφράξεων του ξενοδοχειακού συγκροτήματος και της μαρίνας.
  3. Έγκριση ή μη κοπής 35 δέντρων και φύτευση διπλάσιου αριθμού ΕΝΤΟΣ της έκτασης του Αστέρα και της μαρίνας.

Από τους τίτλους και μόνο των θεμάτων γίνονται αντιληπτά τα εξής:

  • Η σκοπιμότητα του τούνελ είναι αποκλειστικά προς όφελος των ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων και της μαρίνας.
  • Αφαιρείται πλήθος δέντρων, στη συντριπτική πλειοψηφία ΠΕΥΚΑ και φυτεύονται φρύγανα-μακί ή άλλα υποδεέστερα.
  • Οι φυτεύσεις θα γίνουν στους χώρους των ξενοδοχείων και της μαρίνας και ΟΧΙ σε κοινόχρηστο χώρο!
  • Αποκλείονται τα ιδιωτικά μας οχήματα από την οδό Απόλλωνος αφού αυτή πεζοδρομείται!

☆ Η τοποθέτησή μας:
Καταψηφίσαμε και τα 3 θέματα, γιατί καταστρέφεται το ανάγλυφο της χερσονήσου και κατ’ επέκταση της περιοχής. Άλλωστε, όπως τόνισε ο επικεφαλής μας, δεν υπάρχει κάποια ρητή δέσμευση περί του αντιθέτου!

Ο κ. Πέτροβιτς κατέδειξε τα λάθη και τις παραλείψεις των δυσδιάκριτων (σκοπίμως;) σχεδίων που παρουσιάστηκαν αλλά γενικότερα και σε όλες τις παρατηρήσεις και τα δυσμενή σχόλιά μας λάβαμε την απάντηση:

ΤΟ 77% ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ με τη δημοτική αρχή…

Πράγματι, παρά κάτι 77% ήταν το ποσοστό της παράταξης του δημάρχου στις πρόσφατες εκλογές στη ΔΕ Βουλιαγμένης γιατί να μην κομπάσει;

Γιατί να μην επιβάλλει ό,τι καταστροφικότερο για την περιοχή μας;

Γιατί να μην εξυπηρετήσει τα συμφέροντα όλων των άλλων και όχι των δημοτών/κατοίκων;

Μετά την απομάκρυνση από την κάλπη… ΔΥΣΤΥΧΩΣ

Εμείς συνεχίζουμε τον ΑΝΕΝΔΟΤΟ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ και θα σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων!

Εις το επανιδείν και επαναγράφειν

Ι.Ν.Δόγκα,
Δημ. Σύμβουλος Μείζονος Αντιπολίτευσης,
Κύμα Ενωμένων Πολιτών, Δ.Δαβάκης.

Top Related Post

Leave A Comment