Senatory Poll
Pier Goodmann
PARTY SECRETERY
[totalpoll id="1868"]
Vote Now

Αγαπητοί αναγνώστες,

πριν τη θερινή ανάπαυλα των δύο εβδομάδων της έγκριτης και φιλόξενης εφημερίδας ΕΒΔΟΜΗ σας ενημερώνουμε για ορισμένα σημαντικά του ΔΣ, 24/7

Το προσχέδιο της μελέτης διαμόρφωσης για το σύνολο της παραλίας της Βάρκιζας (οργανωμένη και ανατολική)

Μας παρουσιάστηκε το προσχέδιο του προσχεδίου καθώς, σε όλες τις παρατηρήσεις-υποδείξεις λαθών και ελλείψεων- η απάντηση της δημοτικής αρχής στερεότυπη: Είναι προσχέδιο, θέλει πολύ χρόνο η μελέτη (η οριστική εννοούσε).

Το τίμημα είπε: 470, 475, 480.000 τελικά, αν και αρχικώς είχε πει 500 αλλά όταν “έχεις χάσει την μπάλα” δεν θυμάσαι και πολύ καλά… εντέλει, πρόκειται, είπε, για 100.000/μήνα μικτό έσοδο για τον δήμο, τον πιστεύουμε;

Ο Ναυτικός Όμιλος Βάρκιζας θα μετακινηθεί κατά 450 μέτρα, η μετακίνηση σίγουρη αλλά απροσδιόριστο το νέο σημείο γιατί βρίσκεται στην εκβολή του ρέματος Κόρμπι, η οποία επίσης, είναι σχεδόν απροσδιόριστη ακόμα!

Παραδέχτηκε εμμέσως όμως, ο δήμαρχος ότι λαμβάνεται η νέα γραμμή πλημμύρας επί αιγιαλού για την τοποθέτηση ομπρελοξαπλωστρών.

Απέφυγε να πει τουναντίον, ότι το υδραυλικό έργο περίπου 100 μέτρων, για τη διασύνδεση με τον υπάρχοντα αγωγό, που πρέπει να γίνει, αφορά μήπως τη διευθέτηση του ρέματος του Χερώματος; Σας θυμίζουμε την σχετική παρουσίαση του συγκεκριμένου έργου από τον μελετητή με τον οποίο είχε σοβαρή διαφωνία καθώς, ο μελετητής πρόβαλε τη σύγχρονη άποψη: ανά διαστήματα ανοικτά ελεγχόμενα σημεία με βλάστηση, ενώ, ο δήμαρχος ως γνήσιος τσιμεντολάτρης, θέλει όλο τον αγωγό κλειστού τύπου, τσιμεντένιο.

  Ο επικεφαλής της παράταξής μας, Δ. Δαβάκης στην πρωτολογία του είπε:

Ο κ. Πέτροβιτς επεσήμανε ότι όλα τα έγγραφα είναι ανυπόγραφα και ύστερα από πολλές δικές του ερωτήσεις, έστειλαν ηλεκτρονικά την ίδια ημέρα του ΔΣ, τη σφραγίδα της υπογράφουσας την τεχνική μελέτη. Κατέδειξε επίσης, την ουσία του θέματος, ότι ο δήμος δεν σχεδιάζει παρά θέτει αυστηρούς κανόνες τόσο στον σχεδιασμό, όσο και στη διαγωνιστική διαδικασία. Συμπλήρωσε δε, ότι στο σχέδιο δεν υπάρχει φύτευση.

  Απαντήσεις ουσιαστικές δεν υπήρξαν, έριξε το φταίξιμο στην ΕΤΑΔ, η οποία όμως, δεν ευθύνεται για τις χρεώσεις που βάζει ο δήμος (στους δημότες) για τις ξαπλώστρες ή το ανεπίτρεπτο που δεν αφήνουν σε όσους κρατάνε μπουκάλι νερού να μπουν στην παραλία…

Και αφού, όπως παραδέχτηκε, μιλάει με την ΕΤΑΔ από τον Ιανουάριο, ποιά ήταν τελικά η διαπραγμάτευση που έκανε; Πάντως, με βεβαιότητα οι συζητήσεις των δεν αφορούσαν το καλώς έχειν των δημοτών, επιβεβαιώνεται και πάλι εκ του δυσάρεστου αποτελέσματος.

  Ο Δ. Δαβάκης στη δευτερολογία του χλεύασε τον δήμαρχο λέγοντας:

Για όλους αυτούς τους λόγους και κυρίως επειδή, δεν υπήρχε ο προσυμβατικός έλεγχος του ελ. συνεδρίου στις εισηγήσεις, δήλωσε ΠΑΡΩΝ.

Για τη διενέργεια δημοπρασίας για την υπομίσθωση της έκτασης κράτησε την ίδια στάση εξάλλου, τα δύο θέματα συζητήθηκαν μαζί.

Κυκλοφοριακή μελέτη στην οδ. Απόλλωνος, Βουλιαγμένη.

Και άλλα σάνδαλα-παρασάνδαλα…

Καταρχάς, κάθε τμηματική, αποσπασματική, διευρυμένη ή περιορισμένη αλλαγή της υφιστάμενης και εγκεκριμένης μελέτης συνιστά αυθαιρεσία. Επί το ειδικότερον και εν προκειμένω, η δημοτική αρχή θέλει να μετατρέψει την οδ. Απόλλωνος σε οδό ήπιας κυκλοφορίας! Είπε ότι, μετά την 1η είσοδο του Αστέρα θα απαγορεύσει τη στάση/στάθμευση τοποθετώντας μεταλλικά εμπόδια σχήματος “Π”.

Ας ξεκινήσουμε λέγοντας πως, αυτού του είδους τα αποτρεπτικά στάθμευσης, δεν επιτρέπονται, ως και οτιδήποτε θα μπορούσε να προκαλέσει τραυματισμό.

Έπειτα, το ζήτημα του παράτυπου (τουλάχιστον) εγκιβωτισμού του ναού του Απόλλωνος -εξ ου και το όνομα του εν λόγω δρόμου- σε ιδιωτικό χώρο και ΑΠΡΟΣΠΕΛΑΣΤΟ σε οποιονδήποτε, ΔΕΝ το ανέφερε ο δήμαρχος, ως να μην υπάρχει! Πού είναι η έγνοια για τον παγκοσμίου εμβέλειας ιερό ναό του Απόλλωνα; Αντιθέτως, για το κυκλοφοριακό κομφούζιο, κατά βάση τους θερινούς μήνες, έριξε το φταίξιμο στους υπαλλήλους του Αστέρα. Δηλαδή, από τη μια διευκόλυνε με όποιο τρόπο μπορούσε το “ξεχείλωμα” της μαρίνας και την μέχρι τελευταίου εκατοστού ανοικοδόμηση στο χερσαίο τμήμα και στη συνέχεια, μεθοδεύει τί ακριβώς; Το να μην επισκέπτεται τον χώρο ο οποιοσδήποτε άλλος πλην των πελατών της μαρίνας, των ξενοδοχείων και των καταστημάτων της μαρίνας;

Ανήκουστα συμβαίνουν και θα εξακολουθήσουν, εξόν εάν παύσει η συγκεκριμένη δημοτική αρχή…:

 Κλείνοντας, σας ενημερώνουμε για το “άλλα αντ’ άλλων” των οικ. επιτροπών.  Βρισκόμαστε ήδη στον αύξοντα αριθμό 34 με περίεργο (επιεικής χαρακτηρισμός) προγραμματισμό των θεμάτων. Επί παραδείγματι, απεστάλη η 32η για τις 27/7, με ένα μόνο θέμα στην ημερήσια και την προηγουμένη της συνεδρίασης, 26/7, απεστάλησαν 7 θέματα εκτός ημερησίας! Δεν προέκυπτε δε, το κατεπείγον για όλα. Αυτό θα εδικαιολογείτο (κάπως) εάν επρόκειτο για την τελευταία συνεδρίαση πριν την θερινή ανάπαυλα. Την επομένη όμως, 28/7,  αφενός μεν εστάλη νέα πρόσκληση για συνεδρίαση, αφετέρου η γράφουσα ως τακτικό μέλος αυτής, δεν έγινε αποδέκτης λόγω “τεχνικού προβλήματος” παρά ηλεκτρονικά απεστάλη στις 31/7.

 Πολλά περίεργα συμβαίνουν…

  Τέλος, άλλο ένα έκτακτο, δια περιφοράς ΔΣ έλαβε χώρα στις 3/8 για την έγκριση εγγυητικής επιστολής της σύμβασης παραχώρησης έναντι ανταλλάγματος με την ΕΤΑΔ για την ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ της μίσθωσης της παραλίας Βάρκιζας με την έκδοση της επιστολής στην Τράπεζα OPTIMA BANK Α.Ε. Ακολουθείτο από το θέμα: Έγκριση ανοίγματος λογαριασμού στην εν λόγω τράπεζα.

Καταψηφίσαμε:

  Με αυτή λοιπόν, την πικρή επίγευση που πηγάζει από τα έργα και τις ημέρες της προς το παρόν δημοτικής αρχής, σας αφήνουμε για λίγο στη θερινή ραστώνη και…

Εις το επανιδείν και επαναγράφειν,

Ι. Ν. Δόγκα, δημ. σύμβουλος μείζονος αντιπολίτευσης
Κύμα Ενωμένων Πολιτών, Δ. Δαβάκης.