Senatory Poll
Pier Goodmann
PARTY SECRETERY
[totalpoll id="1868"]
Vote Now

Αγαπητοί αναγνώστες,

πριν παρέλθει ο “σωτήριος” μήνας Ιούνιος, η δημοτική αρχή πρόλαβε, κατόρθωσε, επέτυχε την προσωρινή (κατά το: ουδέν μονιμότερον του προσωρινού;) ανάθεση της λειτουργίας της οργανωμένης ακτής Βάρκιζας! Μπράβο, συγχαρητήρια στον “λυτρωτή δήμαρχο”…

Πώς;;;

  Με 2η έκτακτη συνεδρίαση, 27/6, δια περιφοράς και σε διάστημα μόλις 4 ημερών η δεύτερη συνεδρίαση (για να προλάβει ο άνθρωπος) έθεσε “υποτίθεται” σε ψήφιση το θέμα με το γνωστό προκαθορισμένο αποτέλεσμα. Υπάρχει κάποιος που να αμφισβητεί την εκ των προτέρων, κατά πλειοψηφία εννοείται, θετική απόφαση;;;

  Λάβαμε λοιπόν, πρόσκληση στις 26/6 για την επομένη, 27, για το θέμα: “Έγκριση της απόφασης της Επιτροπής Διαγωνισμού(;;;) για την προσωρινή ανάθεση της λειτουργίας της οργανωμένης Ακτής Βάρκιζας”.

Η ώρα αποστολής απαντήσεων ορίσθηκε από τις 14:00 έως τις 14:30′. Στις 14:09′ όμως, χρόνος κατά τον οποίο αφενός μεν, είχε ξεκινήσει η αποστολή απαντήσεων και είχαν ήδη σταλεί κάποιες “σίγουρες”! αφετέρου εκπρόθεσμα, απεστάλη και το εξής σημαντικό έγγραφο: Πρακτικό Επιτροπής. Δηλαδή, η απόφαση της επιτροπής διαγωνισμού, το ουσιώδες  της συνεδρίασης, εστάλη παράτυπα και μετά την έναρξη της συνεδρίασης!!! Μας ενημέρωνε λοιπόν, μεταξύ άλλων ότι, η επιτροπή συνεδρίασε στις 11:30′, 27/7, που απαρτιζόταν από τον δήμαρχο και δύο τακτικά μέλη της δημοτικής αρχής. Συνέχιζε δε, με κάποιες ελάχιστες πληροφορίες τύπου: Σύμφωνα με την πρόσκληση ενδιαφέροντος από 23-6-2023, οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις (ποιές δηλαδή;) κλήθηκαν να υποβάλουν σε κλειστό ενσφράγιστο φάκελο την… /προφορά/ τους (τόση βιασύνη επιφέρει τέτοια λάθη) για την εκμίσθωση του ακινήτου Ακτή Βάρκιζα από 23-6-2023 μέχρι τις 27-6-2023 (προφανώς, αφορά την “υποβολή προσφορών και “προσφοράς” αλλά η βιασύνη δημιουργεί και ασυνταξία!) και ώρα 10:00π.μ. (η ώρα σας μάρανε…)

Στη συνέχεια: Στις 26-6! (Τί ώρα δηλαδή;) κατέθεσε την “προφορά” της (ήταν ξενική άραγε;) η εταιρεία GOLD HOME ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε. και (ω, του θαύματος) τα δικαιολογητικά βρέθηκαν πλήρη!

Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΕΜΠΑΙΓΜΟΥ προς τους ΔΗΜΟΤΕΣ/ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ…

Εν τω μεταξύ, από την προηγουμένη ο κ. Πέτροβιτς είχε ζητήσει (πάλι) το “ρημάδι” το τοπογραφικό, στο οποίο γινόταν επίκληση σε όλα τα στάδια αλλά [ως απολύτως αναμενόμενο] ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΕ σε εμάς… Απεστάλη μόνο και ειδικώς στον κ. Πέτροβιτς (δεν μπορούσαν και  πάλι να τον παρακάμψουν) αλλά στις 11:30′ την ημέρα της συνεδρίασης. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, καθώς ο κ. Πέτροβιτς έχει σημαντική θέση στην εργασία του, να το επεξεργαστεί αργότερα. Μας πληροφόρησε λοιπόν, ότι τα μέτρα που αποτυπώνονται δεν συμπίπτουν με αυτά του Κτηματολογίου. Πολλά σημεία του σχεδίου αυτού προκαλούν εντύπωση…

Επίσης, αυτή η ΙΚΕ εσυστάθη προ ολίγων ημερών και η καταχώρηση έγινε στις 30/5/2023 με εταιρικό κεφάλαιο, το ιλιγγιώδες ποσό των 100€…

Εμείς στείλαμε και πάλι αρνητική τοποθέτηση και επειδή στις συνοδευτικές αποφάσεις της οικ. επιτροπής, δεν περιλαμβάνονται οι αιτιάσεις των αρνητικών τοποθετήσεών μας αλλά και αφού τα 2 ΔΣ για το θέμα έγιναν δια περιφοράς, παίρνουμε δύο αράδες για το “ζουμί” του θέματος.

  • Αν ήθελε πράγματι, η δημοτική αρχή να αξιοποιήσει προς όφελος των δημοτών-κατοίκων την παραλία της Βάρκιζας, θα έπρεπε να είχε προχωρήσει την όλη διαδικασία εγκαίρως και όχι σε καιρό “πολέμου”

    Αυτό ήταν άλλωστε (και όχι μόνο) μέρος του σκεπτικού μας: Δεν προκύπτει από την μέχρι τούδε διαχείριση του θέματος και προφανώς, δεν θα προκύψει στο άμεσο μέλλον, μίσθωση της παραλίας της Βάρκιζας προς όφελος των δημοτών-κατοίκων.

  • Σε κανένα στάδιο αυτής της εξαιρετικά σύντομης αλλά με προκαθορισμένο αποτέλεσμα διαδικασίας, τα όποια σχέδια για τη διαχείριση του χώρου και όποια οικονομοτεχνική μελέτη υπάρχει (αν υπάρχει/ουν) ΔΕΝ μας κοινοποιήθηκε σαν να είμαστε δημοτικοί σύμβουλοι άλλου δήμου!

  • Αφού βεβαίως, δεν εμφανίστηκαν αυτά τα βασικά, δεν υπήρξε και κάποια έγκριση, επί παραδείγματι, του ελεγκτικού συνεδρίου.

  • Η ΕΤΑΔ παραχώρησε όλη την παραλία της Βάρκιζας έναντι 485.000/μήνα και για 4 μήνες. Η τιμή απ’ την άλλη, ελάχιστης προσφοράς ορίσθηκε: 1.165.000€, άρα 290.000€/μήνα;;; Στην “απόφαση” της επιτροπής όμως, δεν γινόταν λόγος για αντίτιμο, επομένως, δύο τινά εικάζουμε: Ή η τιμή εκτοξεύτηκε, ή ο δήμος “μπαίνει μέσα”, πράγμα αδύνατο! Μας έρχεται στο μυαλό και το, ή στραβός είναι ο γυαλός, ή στραβά αρμενίζουμε…

  • Δεν υπάρχει εγγυητική επιστολή ισάξια της βραχυχρόνιας μίσθωσης, μα και τα εχέγγυα προς τους δημότες της συνεπούς καταβολής των μισθωμάτων από την νεοσυσταθείσα εταιρεία ΙΚΕ

Εντέλει, η παραλία της Βάρκιζας θα διευθετηθεί με κάποιον, όποιον τρόπο, οι δημότες-κάτοικοι “ας κάνουν τον σταυρό τους” και η ζωή στην παραθαλάσσια περιοχή μας συνεχίζεται… Πόσο προφητικός στάθηκε ο επικεφαλής μας, Δ. Δαβάκης στην απαρχή του ζητήματος και με το δελτίο τύπου “Στο ίδιο έργο θεατές” για άλλη μία παραχώρηση της ΕΤΑΔ “άνευ όρων”, που δεν τήρησε και δεν σεβάστηκε τα οφέλη προς τους δημότες!

  Οι εκκρεμότητες ως προς την ενημέρωσή σας για τις οικ. επιτροπές είναι αρκετές γι’ αυτό, σταχυολογούμε κάποια ιδιαιτέρως σημαντικά θέματα.

 Τα drones ξαναήρθαν!

Οπως ενδεχομένως έχετε ήδη παρατηρήσει, τον γαλανό ουρανό της περιοχής μας “σκίζουν υπερήφανα” τα drones…

Δαπάνη:

  • 111.234€ έτος 2023
  • 133.650€ έτος 2024
  •   20.968€ έτος 2025

Προσφερόμενη τιμή 265.690€ από 265.853€ Δηλαδή, η σύμπραξη των αναδόχων (ο ένας, ο μέχρι τώρα) μας έκανε σκόντο ολάκερα 162 ευρώ! Θυμόσαστε τον δήμαρχο που υποστήριζε ότι ως πρωτοπόροι του συστήματος αυτού, θα πληρώναμε “πάρα, πάρα, πάρα πολύ φτηνά”; Σχετικά με αυτό το “πάρα” η δική μας άποψη, της λελογισμένης χρήσης, είναι παντελώς διαφορετική! Καταψηφίσαμε.

Δημοτική Συγκοινωνία

Κατέφτασε λοιπόν και αυτή η δαπάνη, 110.000€ για το ’23 και 127.300€ το ’24 και συνολικά 237.300€ Μην παρασύρεσθε όμως, το κόστος είναι 210.000€/ έτος χωρίς ΦΠΑ(13%) απλώς, γίνεται πάλι κατάτμηση δαπάνης. Το μόνο πρόσθετο αυτής της μελέτης είναι 20 δρομολόγια/μήνα για ΑμεΑ αλλά πώς; Σε προκαθορισμένη ημέρα και ώρα, από ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ στάσεις και αποβίβαση επίσης, σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ στάσεις… Είναι βέβαιο, ότι θα μπορούν οι άνθρωποι με κινητικά προβλήματα να μεταβαίνουν από και προς τις στάσεις αυτές; Θυμίζουμε και πάλι τη δική μας πρόταση από αρχές του’20 για εξοπλισμό ράμπας στα υφιστάμενα λεωφορεία και με τη συνεχή δυνατότητα για όσους την χρειάζονται, της χρήσης ράμπας. Επίσης, την πρότασή μας για διασύνδεση με το μετρό.

Για το “κέντρο σαβούρας”

Πρόκειται για τους όρους (για να μην νομίζετε ότι ο δήμαρχος “αθετεί τον λόγο του”) της ΜΕΛΕΤΗΣ κατασκευής ολοκληρωμένου πράσινου σημείου, 64.900€ με ΦΠΑ και από ίδιους πόρους της αναθέτουσας αρχής. Οι επιμέρους μελέτες όμως, (αρχιτεκτονικές, στατικές, ηλεκτρομηχανολογικών κ.α.) ξεπερνούν τις 90.000€ χωρίς τα τεύχη δημοπράτησης και κάποια λοιπά…

Διαβάσαμε και τα εξής: Οικόπεδο επί της οδού Αναγυρούντος 16, έκτασης 1.601,59 τετρ. μέτρων, για το οποίο απαιτείται έγκριση της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας και στο οποίο, στα 400 τετρ. μ. θα υπάρχει ο χώρος ταξινόμησης, ήτοι: στέγαστρο υποδοχής, κλειστή μικρή αποθήκη επικίνδυνων αποβλήτων, χώρος ελιγμών φορτηγών και φορτοεκφόρτωση, χώρος διέλευσης για μεταφορά υλικών.

Υπάρχει όμως και το κέντρο “δημιουργικής επαναχρησιμοποίησης υλικών”, συνολική επιφάνεια χώρων 1.200τ.μ.!!! που αποτελείται από:

Ισόγειους κλειστούς χώρους 640τ.μ.

Μεταλλικό στέγαστρο 240, άρα η κάλυψη επιφανείας ήδη, στα 880τ.μ.

Ο όροφος πάλι θα εκτείνεται σε 320τ.μ. ενώ, οι εξωτερικοί χώροι 320 τ.μ.

Συνεπώς, επί του οικοπέδου των 1.601,59 τ.μ. η συνολική επιφάνεια που καλύπτεται με κτίσματα, στέγαστρα και βοηθητικούς χώρους, ▪1.600▪τ.μ. Αφήνεται και ένα ολόκληρο μέτρο συν 59 εκατοστά ελεύθερο!!!

Στο σημείο που τώρα λειτουργεί φυτώριο, ενώ στην πίσω πλευρά του οικοπέδου υπάρχουν αρχαιολογικά ευρήματα, αυτή η δημοτική αρχή επιδιώκει να φτιάξει κέντρο σαβούρας και όπως επεσήμανε ήδη από πέρσι ο επικεφαλής της παράταξης μας, Δ. Δαβάκης, πέραν όλων των ως άνω, στη συγκεκριμένη κεντρική θέση της Βάρης και ΑΝΑΜΕΣΑ σε καταστήματα ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ.

Διώχνουμε το φυτώριο μαζί με τα αρχαία… ΚΡΙΜΑ για τον τόπο μας! Καταστηματάρχες της Αναγυρούντος, δημότες και κάτοικοι, επαγρυπνείτε!

Εις το επανιδείν και επαναγράφειν,

Ι. Ν. Δόγκα, δημ. σύμβουλος μείζονος αντιπολίτευσης
Κύμα Ενωμένων Πολιτών, Δ. Δαβάκης.