Senatory Poll
Pier Goodmann
PARTY SECRETERY
[totalpoll id="1868"]
Vote Now

Αγαπητοί αναγνώστες,

σας ενημερώνουμε για τις οικ. επιτροπές αρχής γενομένης από την πρώτη δια ζώσης, ύστερα από μακρό χρονικό διάστημα!

 Στην 14η λοιπόν, 4-4-2023, θέσαμε σειρά ερωτημάτων, αφού πλέον τεθήκαμε ενώπιοι ενωπίων, που αφορούσαν διαδικαστικά ζητήματα. Ενα από αυτά αναφερόταν στις νέες αρμοδιότητες της οικ. επιτροπής. Για να μην σας κουράσουμε με λεπτομέρειες, το συμπέρασμα: Οταν υπάρχει μεγάλη πλειοψηφία μίας παράταξης, της άρχουσας εν προκειμένω, χωρίς πολυσυλλεκτική εκπροσώπηση των δημοτών/κατοίκων, εκμηδενίζεται η αποτύπωση των ουσιαστικών προβλημάτων και αντιθέτως, προβάλλεται η επίπλαστη εικόνα μιας κίβδηλης πραγματικότητας…

Ψηφιακός μετασχηματισμός!!!

Πρόκειται για τεχνική μελέτη ύψους, 1.349.842€ και δράσεις “Εξυπνης Πόλης”…

Με κατάπληξη διαβάσαμε τα εξής ενδεικτικά κόστη:

  • Εγκατάσταση έξυπνων συστημάτων μέτρησης ποιότητας αέρα στην επικράτεια του δήμου (όχι κοπανιστού) 49.637€ με ΦΠΑ
  • Κεντρική πλατφόρμα διαχείρισης και συλλογής δεδομένων 456.320€ με ΦΠΑ
  • Μελέτη δράσεων ψηφιακού μετασχηματισμού 26.800€
  • Υπηρεσίες δημοσιότητας 29.760€

Μερικές μόνο από τις ευφάνταστες δαπάνες, ακατανόητες και με άκρως εξειδικευμένα συστήματα (ποιός ακριβώς θα τα χειρίζεται;) τα οποία υπόσχονται τη δημιουργία μιας ουτοπίας…

Επαναλάβαμε τη δήλωση του προέδρου της ΚΕΔΕ: “Έξυπνη πόλη είναι εκείνη που ακούει, σκέφτεται, αλληλεπιδρά, αντιλαμβάνεται” και δηλώσαμε παρόντες.

Λειτουργική μίσθωση, 3.047.200€ …ΜΟΝΟ!!!

Στην 16η οικ. επ. 11-4 ( Μεγάλη Τρίτη) ήρθε η μελέτη αυτής της τεράστιας δαπάνης, όπου αναγράφεται η χρηματοδότηση από ίδιους πόρους 2.390.695€!;! Από το πρόγραμμα, μόλις 656.505€. Το ετήσιο μίσθωμα για κάθε ειδικό όχημα κυμαίνεται κατά μέσο όρο στις 70.000€ περίπου. Με τόσο χαμηλή χρηματοδότηση έχουμε ισχυρές αμφιβολίες για το κατά πόσο είναι βιώσιμη η μίσθωση αυτή, γι’ αυτό τοποθετηθήκαμε με ΛΕΥΚΟ.

  Για την απαραίτητη ασφάλιση των οχημάτων, μικρή σχετικά δαπάνη -59.000€- θέσαμε υπόψιν και φέτος, την αναγκαιότητα αντιπαραβολής των πινακίδων σε σχέση με τα οχήματα που δεν μπορούν πλέον να κυκλοφορήσουν. Μεταξύ των παλαιών, ένα επιβατικό του 1990 και κυρίως τα απολύτως χρήσιμα: Απορριμματοφόρο του 1989, ακόμη περισσότερο, υδροφόρα του 1986, πυροσβεστικό του 1990 κ.ο.κ. Αυτή η επισήμανση, ετησίως γενόμενη από το 2020, είναι επιβεβλημένη, ιδίως φέτος, ύστερα από την περσινή-αλλά κατόπιν της πραγματοποίησης της ασφάλισης- απόφαση του ΔΣ για την καταστροφή οχήματος λόγω αδύνατης επισκευής του!

  Η ανάθεση σύμβασης για την αθλητική διοργάνωση, XTerra, μας βρήκε σκεπτικούς ήδη από το ΔΣ γιατί δεν υπάρχει απτό όφελος για τους δημότες. Το δε, συνολικό ποσό για τη διοργάνωση των 31.799,80€ -ούτε καν 32.000€- δεν θα ήταν και τόσο άξιο λόγου ΕΑΝ: Είχαν λυθεί τα στοιχειώδη και βασικά των προβλημάτων όπως, η καθαριότητα, τα αποχετευτικά δίκτυα, τα πεζοδρόμια, τα οποία, σημειωτέον, ως να τελειώσει η σύμβαση του αναδόχου, πρέπει να γίνουν από την αρχή και πάει λέγοντας… Συγκαταλέγεται και αυτή η αθλητική διοργάνωση στα έργα βιτρίνας και όχι ουσίας, 5 γλυπτά από εδώ, 10 παράτες από εκεί, σιγά-σιγά μαζεύεται ποσό ικανό για ένα μικρό έργο υποδομής. Δηλαδή, νοικοκύρεμα.

   Κλείνουμε με διαμαρτυρία -και πάλι- για το γεγονός ότι, ήρθε εκτός ημερησίας θέμα αναμόρφωσης, της 4ης, στην 17η οικ. επ. λόγω του επερχόμενου ΔΣ.

Καταρχάς, ο πίνακας που μας δόθηκε είναι βέβαιο πως θα μεταβληθεί, έναντι εκείνου που θα παρουσιαστεί στο ΔΣ. Θα εμφανιστεί δε, ως ο ίδιος με αυτόν στην οικονομική αλλά χωρίς να είναι… Στη διαμαρτυρία μας, η απάντηση ήταν πως τα οικονομικά μεγέθη μεταβάλλονται διαρκώς. Αφού όμως, η οικονομική εισηγείται το θέμα στο ΔΣ, θα έπρεπε να παρουσιάζονται ίδιοι πίνακες. Το ότι εντός 4 ημερών θα συντελεστούν  αλλαγές τέτοιες στα οικονομικά, που θα προκύψει νέος πίνακας ή συμπληρωματικός ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΕΙΘΕΙ. Επίσης, οι αποφάσεις της οικ. επιτροπής εισάγουν την αναμόρφωση στο ΔΣ, ποιά αναμόρφωση όμως;

Έπειτα, εάν η οικονομική είχε γίνει στις 18 ή στις 19-4 αντί για τις 20-4, τίνι τρόπω θα είχε παρθεί απόφαση; Και ποιά απόφαση θα ήταν αυτή;

  Η παρούσα διοίκηση δια του “αποφασίζω και διατάσσω” καταχράται της εξουσίας λόγω της μεγάλης πλειοψηφίας που της δόθηκε. Ας φροντίσουμε όλοι, ώστε η επόμενη διοίκηση να μετασχηματιστεί σε πολυσυλλεκτική και δημοκρατική στον τρόπο λειτουργίας και στην ουσία! Ο μόνος τρόπος είναι αυτός της συνεργασίας, ας βάλουμε όλοι το εγώ μας στην άκρη και ας έχουμε ως απόλυτη προτεραιότητα την ευδοκίμηση του τόπου μας!

Η παρούσα διοίκηση δια του “αποφασίζω και διατάσσω” καταχράται της εξουσίας λόγω της μεγάλης πλειοψηφίας που της δόθηκε. Ας φροντίσουμε όλοι, ώστε η επόμενη διοίκηση να μετασχηματιστεί σε πολυσυλλεκτική και δημοκρατική στον τρόπο λειτουργίας και στην ουσία! Ο μόνος τρόπος είναι αυτός της συνεργασίας, ας βάλουμε όλοι το εγώ μας στην άκρη και ας έχουμε ως απόλυτη προτεραιότητα την ευδοκίμηση του τόπου μας!

Εις το επανιδείν και επαναγράφειν

Ι. Ν. Δόγκα, δημ. σύμβουλος μείζονος αντιπολίτευσης
Κύμα Ενωμένων Πολιτών, Δ. Δαβάκης.