Το πρώτο εκτός ημερησίας θέμα, το χαρακτηρίσαμε σημαντικό για να εισάγεται ως “εκτός”, για το οποίο ομοίως (ως και τα περισσότερα, άλλωστε) δεν προέκυπτε το κατεπείγον και διαμαρτυρηθήκαμε. Αφορούσε την έγκριση ΚΑΤΑ ΠΑΡΕΚΛΙΣΗ ΛΟΓΩ ΠΡΟΣΦΥΓΗΣ προμήθειας καφέ κάδων με βιοφίλτρα στο καπάκι! Λόγω λοιπόν, της προσφυγής ζητείτο η έγκριση για την προμήθεια αυτή, των 35.000€, με ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΝΑΘΕΣΗ.
Την ίδια ημέρα της συνεδρίασης εστάλησαν και άλλα δύο εκτός ημερησίας! Η τοποθέτησή μας ήταν: “Διαμαρτυρόμαστε για τον τρόπο διαχείρισης των θεμάτων, σοβαρών και σημαντικών, κατά την έννοια ότι, εισάγονται τελευταία στιγμή, είτε ως εκτός, είτε οι εισηγήσεις των αποστέλλονται καθυστερημένα, εντέλει αμφότερα. Αυτό αποτελεί αμιγώς ευθύνη της δημοτικής αρχής.”
Πλην της 2ης παράτασης για την δυσθεώρητη δαπάνη της εναλλακτικής αξιοποίησης αποβλήτων, σας έχουμε ήδη ενημερώσει, ως και για τη διαγραφή ποσού λόγω ένδικων μέσων, 43.860€, αυτή η επιτροπή παρουσίαζε ιδιαίτερο ενδιαφέρον και σε άλλα, όπως:
Διαδικασία διαπραγμάτευσης χωρίς δημοσίευση για την υπηρεσία: “Συντήρηση και Τεχνική Υποστήριξη πλατφόρμας εφαρμογής GEOPOLIS(GIS)”. Πρόκειται για δαπάνη 3.100€ και θα σκεφτείτε ίσως, “σιγά τα ωά”. Ο λόγος όμως της αναφοράς μας ανάγεται στο ότι, η διαδικασία αυτή, χωρίς δημοσίευση και εν προκειμένω “λόγω προστασίας αποκλειστικών δικαιωμάτων” επιτρέπει αλλαγές και αύξηση ενδεχομένως του ύψους της δαπάνης χωρίς περαιτέρω δημοσίευση. Με την εν λόγω διαδικασία διαφωνούμε και σε σχέση με οποιοδήποτε είδος δαπάνης αυτή αφορά.
Εξάλλου, πρόκειται για μία από τις δεκάδες απευθείας αναθέσεις.
Με την ευκαιρία αλλαγής μέλους της εταιρείας που εκμεταλλεύεται την παραλία στο Μεγάλο Καβούρι, λάβαμε γνώση των όρων της σύμβασης. Διάρκεια μίσθωσης 6 χρόνια, αρχής γενομένης από 11-4-2017 και σε περίπτωση χρήσης της εν δυνάμει παράτασης των 3 ετών, προκύπτει και σε αυτή την σύμβαση υποχρέωση σχετικής αίτησης 6 μήνες πριν τη λήξη της σύμβασης. Αλλά ούτε εδώ, ως και σε άλλη σύμβαση, είδαμε τέτοια αίτηση. Παραμένει ΑΓΝΩΣΤΟ, εάν έχει τηρηθεί ο συμβατικός αυτός όρος για την επιπλέον τριετή παράταση. Πάντως, σε εμάς, τα μέλη της οικ. επ. δεν κοινοποιήθηκε σχετικό έγγραφο. Το μίσθωμα είναι 60.000€ ετησίως.
Αλλο “ενοχλητικό” για εμάς θέμα υπήρξε η “Διαγραφή των αξιώσεων κατά του Δήμου λόγω παραγραφής τους” . Αφού λοιπόν, διαβάσαμε μία σειρά διατάξεων στο τέλος της εισήγησης διαπιστώσαμε ότι, 2.810€ που αφορούν το έτος 2016 πρέπει να παραγραφούν, επομένως “πάνε περίπατο” Οχι βέβαια ότι θα σωνόμασταν με τα 2.800 γιατί σε σύνολο οι οφειλές προηγουμένων ετών και ανείσπρακτα ποσά μετρούν εκατομμύρια… μα, μας κακοφαίνεται, πως να το κάνουμε δηλαδή…