Senatory Poll
Pier Goodmann
PARTY SECRETERY
[totalpoll id="1868"]
Vote Now

Αγαπητοί αναγνώστες,

συνεχίζοντας στα των οικονομικών επιτροπών σας ενημερώνουμε.

                   2η οικ.επ. 19-1-2022

 Η πρόσκληση αυτής της επιτροπής εστάλη στις 14-1 με 7 θέματα στην ημερησία. Το 7ο όμως, συγκρότηση γνωμοδοτικών οργάνων διενέργειας διαδικασιών… για το έτος ’22, δεν υπήρχε ως εισήγηση, παρά μόνο ως τίτλος στην πρόσκληση. Αυτό δεν ήταν και τόσο ασυνήθιστο… Ηταν όμως περίεργο, το γεγονός πως, όταν ήρθε η εισήγηση, κατά το σύνηθες την προηγουμένη της συνεδρίασης, έφερε ημερομηνία 14-1, επομένως θα έπρεπε να σταλεί στο σώμα της πρόσκλησης. Ωστόσο, τα παρακάτω ήταν πιο “περίεργα”…

– Παράταση για την ανακατασκευή του κτιρίου στη Βασ. Παύλου 51 (κόκκινο κτίριο).

Διαβάσαμε με έκπληξη ότι η αιτούμενη παράταση των 12 μηνών εκ μέρους του αναδόχου είχε ημερομηνία πρωτ. 30-11-2021, δηλαδή 45 ημέρες πριν! Το γιατί δεν εμφανίστηκε στις εβδομαδιαίες (τουλάχιστον μία/εβδομάδα, συχνά και δύο) οικ. επιτροπές, παρά “βγήκε από το καπέλο” ύστερα από τόσο καιρό… άλυτο μυστήριο…

Μήπως επειδή στις 19-1, το απόγευμα της ίδιας ημέρας, συνεδρίασε το ΔΣ; Μήπως επειδή στην αίτηση παράτασης του αναδόχου αναφερόταν: “Οπως γνωρίζετε η εκτέλεση των εργασιών του έργου του θέματος έχει ανασταλεί εν αναμονή της τροποποίησης της στατικής μελέτης του κτιρίου”;

Πάντως, αίτηση παράτασης με προκαθορισμένο χρόνο δεν μπορεί να στοιχειοθετηθεί, αφ’ής στιγμής εκκρεμεί η στατική μελέτη.

– Άλλη έκπληξη μας περίμενε σχετικά με την παράταση για το έργο Κατασκευή Αθλητικών Χώρων! Κατά σύμπτωση η ανάδοχος εταιρεία είναι η ίδια, όπως και για το προηγούμενο, με ίδια ημερομηνία πρωτ. της αιτούμενης παράτασης αλλά για χρόνο έως 31-5-2022. Αξίζει να σημειώσουμε ότι, η σύμβαση αρχικώς υπεγράφη 29-8-2018 με διακήρυξη από το 2016 και 1η παράταση από το 2019. Έκτοτε, το έργο πήρε άλλες ΠΕΝΤΕ παρατάσεις. Σε αυτό το σημείο οφείλουμε να σχολιάσουμε ότι, όταν πρόκειται για έργο αντικειμενικά χρήσιμο και απαραίτητο, πρέπει να ολοκληρώνεται σε εύλογο χρονικό διάστημα και να μην πολυκαιρίζει. Από το 2016 έως σήμερα, 6 χρόνια δηλαδή, είναι βέβαιο ότι θα έχουν προκύψει νέες ανάγκες. Επομένως, καλό είναι να τελειώνει σύντομα γιατί προσθέτοντας διαρκώς στη δαπάνη, δεν θα τελειώσει ποτέ…

– Και άλλη αιτούμενη παράταση για το έργο Διαμόρφωση Υφιστάμενων Δημοτικών Κοιμητηρίων. Πρόκειται για την ΤΕΤΑΡΤΗ παράταση έως 28-8-2022 και με την απαράδεκτη αιτιολογία:” λόγω της πανδημίας covid-19 αλλά και της φύσης και της θέσης του έργου οι εργασίες γίνονται με ιδιαίτερη προσοχή _ Σ.Σ. με καμία προσοχή, από προσωπική κακή εμπειρία_ και με αρκετές καθημερινές καθυστερήσεις λόγω τελετών”. Επίσης απαράδεκτο, η αίτηση έγινε στις 4/11/2021, ήρθε όμως στην οικονομική ύστερα από 2,5 μήνες και λανθασμένα, διότι αναφέρετο στην εισήγηση παράταση κατά 8 μήνες ήτοι έως 28-08-2022 ενώ οι 8 μήνες τελειώνουν τον 7ο και όχι τον 8ο. Ολα λάθος…

  Μα και το τελευταίο θέμα περί διαγραφής ποσού 3.854,18€ από κατασκευή αγωγού και σύνδεση στο αποχετευτικό δίκτυο, στη Βούλα, ήταν προβληματικό. Η αρχική χρέωση έγινε το 2004! Ύψιστε Κύριε… Το 2005 διαπιστώθηκε εσφαλμένη χρέωση. Μετά έγινε λανθασμένος επιμερισμός της δαπάνης και έκτοτε με νέες βεβαιώσεις χρέωσης, νέες αιτήσεις κ.λπ. το 2011, το 2013, το 2014 φτάνουμε στο 2019 για την προσπάθεια επίλυσης του θέματος για να καταλήξει τελικά στην “κολυμβήθρα του Σιλωάμ” το 2022. Ούτε το Μεσανατολικό…

                        3η οικ.επ. 26-1-2022

  Αυτή η επιτροπή διεξήχθη εις πείσμα του χιονιά και ως αναμενόμενο, με προβλήματα καθώς, από τα 7 θέματα τα 3 παρέμειναν άνευ εισηγήσεων. Για το ένα δε, εστάλη η εισήγηση την επομένη 27-1 και μετά την ολοκλήρωση, εννοείται της οικ. επιτροπής, μία ημέρα αργότερα! Παρ’ όλη την έγγραφη διαμαρτυρία μας, ότι:” Κάτω από τις ειδικές συνθήκες των ημερών η οικ. επ. θα έπρεπε να αναβληθεί” πόσο δε μάλλον, να σταλεί εισήγηση την επομένη, αναγκαστήκαμε να αποσύρουμε την ψήφο μας καθώς, επρόκειτο για τον προγραμματισμό πρόσληψης προσωπικού για την καθαριότητα των σχολείων, απολύτως απαραίτητο προσωπικό. Εντούτοις, στην “ληγμένη” εισήγηση είδαμε ημερομηνία 21-1-2022, ημέρα αποστολής της πρόσκλησης, συνεπώς ακατανόητο γιατί δεν εστάλη έστω την ημέρα της συνεδρίασης…

– Έγκριση παράτασης της συμβατικής προθεσμίας για την υπηρεσία, Αποδοχή ανεπεξέργαστων αστικών στερεών αποβλήτων. Με την ευκαιρία, λάβαμε γνώση του υπογραφέντος συμφωνητικού στις 9-2-2021 με ετήσια ισχύ και δαπάνη ύψους 74.186,97€, πολύ μικρό ποσό σε σχέση με όσα δαπανώνται για τα απόβλητα γενικώς. Το παράδοξο, εν προκειμένω, ήταν ότι η ανάδοχος εταιρεία ανέφερε: “Από τις 9.12.2021 έως 31.12.2021 ζητήθηκε από την …εταιρεία…παύση παραλαβής των ως άνω αναφερόμενων αποβλήτων, λόγω παύσης παραλαβής υλικών προς ενεργειακή αξιοποίηση από τους τελικούς παραλήπτες διάθεσης αυτού”!!! Δηλαδή, και μας κοστίζουν τόσο για την παραγωγή τους και δεν τα δέχονται;;;

– Άσκηση ή μη ενδίκων μέσων…

Θυμόσαστε που και πέρσι και φέτος ζητήσαμε αποσαφηνίσεις στο ΔΣ για το καθεστώς λειτουργίας των πολυσύχναστων παραλιών, τί προβλέπεται, ποιές οι υποχρεώσεις του δήμου φέρνοντας παράδειγμα την μικρή παραλία δίπλα στο δημαρχείο; Ούτε μάντεις δυσοίωνων να είμασταν…

Αυτό το θέμα, άσκηση ή μη ενδίκων μέσων εκ μέρους του δήμου, αφορούσε 6 αποφάσεις του Λιμενάρχη Σαρωνικού, με τις οποίες επιβλήθηκε πρόστιμο στο δήμο για ΜΗ πρόσληψη ναυαγοσώστη στις παραλίες μας και σχετικά με την επέκταση του ωραρίου(6μ.μ.-8μ.μ.)

Επιπλέον, με την υπ’αρ.142/2021 απόφαση επιβλήθηκε πρόστιμο στο δήμο γιατί το βάθρο του ναυαγοσώστη στο Μεγάλο Καβούρι δεν διέθετε κώνους κατά μήκος του ελεύθερου διαδρόμου.

Επίσης, με την υπ’αρ.53/2020 από την ίδια αρχή επιβλήθηκε πρόστιμο γιατί ο δήμος δεν διέθετε μικρό ταχύπλοο σκάφος, μήκους τουλάχιστον 5 μέτρων, με επιβαίνοντες έναν χειριστή και έναν ναυαγοσώστη σε ετοιμότητα.

Σύνολο: 6×2.000=12.000 +50+2.000= 14.050€. Το σκεπτικό των αποφάσεων του λιμεναρχείου ήταν πως ο δήμος “τυγχάνει φορέας διαχείρισης” για την συγκεκριμένη λουτρική εγκατάσταση στο Μεγάλο Καβούρι, οπότε έχει την ευθύνη, ως και για όλες τις μισθωμένες παραλίες και δεν αποδέχτηκε τις ενστάσεις του δήμου. Γι’ αυτό, προφανώς ο δήμος δεν θέλει να εντάξει και την μικρή παραλία στις πολυσύχναστες για να μην πάρει πρόσθετη ευθύνη και ενδεχομένως και άλλα πρόστιμα. Αυτό βέβαια δεν ενδιαφέρει τους λουόμενους αλλά σίγουρα τους απασχολεί το θέμα της ασφάλειας τους. Αλλωστε, αυτό το νόημα έχει η θέσπιση μέτρων για την μη τήρησή τους με την επιβολή προστίμων.

Σε μισθωμένη ή ελεύθερη παραλία ο δήμος οφείλει να μεριμνά._

Εις το επανιδείν και επαναγράφειν

Ι. Δόγκα, δημ. σύμβουλος μείζονος αντιπολίτευσης.

Top Related Post

Leave A Comment